czy każda relacja kobieta-ksiądz jest grzechem?

Komentarze

  • 2013-11-04 09:07:12

    Dziękuję za pozytywną dla mnie odpowiedź :) bo zależy mi na tym Księdzu a bardzo nie chciałabym mu zaszkodzić.
    - autorka pytania -
  • 2013-11-05 17:06:36

    Na kilometr widać,że ta relacja jest zbyt bliska.Niektórzy potrafią ładnie tłumaczyć takie sytuacje,albo po prostu nie mają wyobraźni.No chyba,że ten ksiądz jest od Autorki pytania 20 lat starszy...Ale wtedy nie miałaby wątpliwości.
    - ewa -
  • 2013-11-06 10:08:33

    do Ewy
    Ksiądz jest ode mnie starszy ok.18-20 lat. A wątpliwości mam bo nie chcę go skrzywdzić a nie znam się na "psychologii" księży stąd moje pytanie.
    - autorka pytania -
  • 2013-11-06 17:46:39

    Czy jezeli ksiadz caluje kobiete w policzek,to taka relacja jest czyms wiecej niz przyjaznia??
    - Joasia -
  • 2013-11-06 18:00:58

    do ewy
    jeżeli kryterium miałby być wiek, to jeżeli ks. jest 20 lat starszy - nie wystarczy(sytuacja gdy kobieta ma 25 lat, a ks. 45 jest... no, trudno o bardziej sprzyjającą niezdrowej relacji..:),
    lepiej może byłoby sprecyzować tak(powtarzam, jeżeli kryterium miałby być wiek) :
    1) jeżeli ksiądz ma powyże 80 lat,
    2) albo jeżeli jest od kobiety dużo młodszy(o jakieś 20 lat) - z czego wynika, że kobieta musi mieć ok.46 lat

    - no, to tyle :) :) :)
    - :) -
  • 2013-11-06 20:15:07

    -Ewa-
    Przyjaźń telefoniczna, wspólna modlitwa i rozmowy to dla Ciebie zbyt bliska relacja? A co w niej z Twojego punktu widzenia jest takiego zbyt bliskiego i grzesznego? Gdyby był 20 lat starszy, to do niczego nie mogłoby dojść? Dziwne masz przekonania.
    - E -
  • 2013-11-06 20:22:03